Galerie: Test Maxus EV 80

Během testu jsme vyjeli až na hřebeny Krušných hor Maxus EV 80 se dodává se dvěma výškami Pro test jsme získali tu vyšší Dovnitř lze naložit náklad s objemem 11,5 m3 a hmotností až 885 kilogramů Kapacita baterie činí 56 kWh Inteirér je již zastaralý I umístění přístrojového štítu uprostřed palubní desky Letošní verze má již multimediální dotykový displej V kabině je místo pro tři Palubní počítač ukazuje dojezd Takto se zobrazuje míra rekuperace A takto využívaný výkon Na palubním počítači si můžete odečíst i aktuální otáčky elektromotoru či napětí v systému Parkovací brzda je elektrická Úložných prostor je docela málo Tato tlačítka jsou nefunkční Dobíjet lze až výkonem 30 kW Vyrábí se v čínské automobilce SAIC Na šasi lze namontovat třeba popelářskou nástavbu případně valník i další typy