Popis

Trasa závodu vedla malebnou krajinou

Zdroj: René Fluger

Audi e-tron GT RS může plnit roli reprezentační limuzíny

Popis

Audi e-tron GT RS může plnit roli reprezentační limuzíny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je ale také velmi schopné na zajímavých silnicích

Zdroj: René Fluger

Popis

Záď působí velmi vyváženě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také boční profil je elegantní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je skvělým mixem moderního a tradičního přístupu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou dostatečně pohodlné, ale zároveň v zatáčkách dobře drží tělo na místě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu už si hodně urostlí lidé moc nepohoví

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr má menší nakládací otvor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Drobnosti lze uložit také dopředu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po stranách jsou ještě speciální schránky na povinnou výbavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sestava ovládacích tlačítek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volič převodovky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Centrální displej není přehnaně velký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Digitální přístrojový štít

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Velmi podařený volant

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zrcátka, stejně jako střecha, jsou z kompozitních materiálů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní světla procházejí skrze celou záď

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Specifický design kol

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzduch od brzd je odváděn skrze blatníky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nabíjecí zásuvky jsou na obou stranách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dojezd činí v reálu přibližně 350 kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V Českém Krumluvě jsme dobíjeli z klasické zásuvky výkonem 2,1 kWh

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto a dominanta Českého Krumlova

Zdroj: René Fluger

Popis

Cílem jsme projeli na 5. místě

Zdroj: René Fluger