Trasa závodu vedla malebnou krajinou
Zdroj: René Fluger
Audi e-tron GT RS může plnit roli reprezentační limuzíny
Zdroj: Radek Pecák
Je ale také velmi schopné na zajímavých silnicích
Zdroj: René Fluger
Záď působí velmi vyváženě
Zdroj: Radek Pecák
Také boční profil je elegantní
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je skvělým mixem moderního a tradičního přístupu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou dostatečně pohodlné, ale zároveň v zatáčkách dobře drží tělo na místě
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu už si hodně urostlí lidé moc nepohoví
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má menší nakládací otvor
Zdroj: Radek Pecák
Drobnosti lze uložit také dopředu
Zdroj: Radek Pecák
Po stranách jsou ještě speciální schránky na povinnou výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Sestava ovládacích tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Volič převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej není přehnaně velký
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Velmi podařený volant
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátka, stejně jako střecha, jsou z kompozitních materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla procházejí skrze celou záď
Zdroj: Radek Pecák
Specifický design kol
Zdroj: Radek Pecák
Vzduch od brzd je odváděn skrze blatníky
Zdroj: Radek Pecák
Nabíjecí zásuvky jsou na obou stranách
Zdroj: Radek Pecák
Dojezd činí v reálu přibližně 350 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
V Českém Krumluvě jsme dobíjeli z klasické zásuvky výkonem 2,1 kWh
Zdroj: Radek Pecák
Auto a dominanta Českého Krumlova
Zdroj: René Fluger
Zdroj: René Fluger