Zdroj: Audi
Zdroj: Audi
Design zapadá do současného stylu Audi
Zdroj: Audi
V takovéto podobě jsme si vůz mohli prohlédnout v Ingolstadtu
Zdroj: Audi
Technické parametry jsou skutečně zajímavé. Třeba dojezd přesáhne 400 kilometrů
Zdroj: Audi
Na délku auto měří 490 centimetrů
Zdroj: Audi
Boční silueta připomíná zvýšené sportovní kombi
Zdroj: Audi
Záď ukrývá velmi solidní zavazadlový prostor s objemem 660 litrů
Zdroj: Audi
Interiér nepřekvapí. Nese se v duchu nastoleném současnou "A8"
Zdroj: Audi
Kufr je opravdu velký
Zdroj: Audi
Před vjezdem do terénu je možno zvětšit světlou výšku
Zdroj: Audi
Řidič si veškeré potřebné údaje zjistí na digitálním přístrojovém štítu
Zdroj: Audi
V interiéru jsou špičkově zpracované materiály
Zdroj: Audi
Vzadu je velice solidní prostor na nohy
Zdroj: Audi
Audi poprvé použije nový typ voliče jízdních režimů
Zdroj: Audi
Ještě převratnější novinkou je kamera místo vnějšího zpětného zrcátka
Zdroj: Audi
Takto to vypadá zvenčí
Zdroj: Audi
Dvířka kryjící zásuvky pro nabíjení ovládají elektromotory
Zdroj: Audi
Pod nápisem e-tron na blatnících jsou dvířka pro dobíjecí zásuvky
Zdroj: Audi
Pod nárazníkem se nacházejí prolisy evokující výfuky
Zdroj: Audi
Dominantou přídě je nový typ osmiúhelníkové masky
Zdroj: Audi
Vůz jsme si mohli osahat, ovšem jízda nám zatím byla odepřena
Zdroj: Audi