Popis

Audi e-tron

Zdroj: Audi

Popis

Karosérie je typický crossover

Zdroj: Audi

Popis

Design zapadá do současného stylu Audi

Zdroj: Audi

Popis

V takovéto podobě jsme si vůz mohli prohlédnout v Ingolstadtu

Zdroj: Audi

Popis

Technické parametry jsou skutečně zajímavé. Třeba dojezd přesáhne 400 kilometrů

Zdroj: Audi

Popis

Na délku auto měří 490 centimetrů

Zdroj: Audi

Boční silueta připomíná zvýšené sportovní kombi

Popis

Boční silueta připomíná zvýšené sportovní kombi

Zdroj: Audi

Popis

Záď ukrývá velmi solidní zavazadlový prostor s objemem 660 litrů

Zdroj: Audi

Popis

Interiér nepřekvapí. Nese se v duchu nastoleném současnou "A8"

Zdroj: Audi

Popis

Kufr je opravdu velký

Zdroj: Audi

Popis

Před vjezdem do terénu je možno zvětšit světlou výšku

Zdroj: Audi

Popis

Řidič si veškeré potřebné údaje zjistí na digitálním přístrojovém štítu

Zdroj: Audi

Popis

V interiéru jsou špičkově zpracované materiály

Zdroj: Audi

Popis

Vzadu je velice solidní prostor na nohy

Zdroj: Audi

Popis

Audi poprvé použije nový typ voliče jízdních režimů

Zdroj: Audi

Popis

Ještě převratnější novinkou je kamera místo vnějšího zpětného zrcátka

Zdroj: Audi

Popis

Takto to vypadá zvenčí

Zdroj: Audi

Popis

Dvířka kryjící zásuvky pro nabíjení ovládají elektromotory

Zdroj: Audi

Popis

Pod nápisem e-tron na blatnících jsou dvířka pro dobíjecí zásuvky

Zdroj: Audi

Popis

Pod nárazníkem se nacházejí prolisy evokující výfuky

Zdroj: Audi

Popis

Dominantou přídě je nový typ osmiúhelníkové masky

Zdroj: Audi

Popis

Vůz jsme si mohli osahat, ovšem jízda nám zatím byla odepřena

Zdroj: Audi

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt