Zdroj: Radek Pecák
Takovýto motor ve Škodě 1000 jste asi ještě neviděli
Zdroj: Radek Pecák
V kategorii "nejfialovější interiér" vítězí....
Zdroj: Radek Pecák
1933 Chevrolet Highboy v poněkud odlehčené verzi..
Zdroj: Radek Pecák
Hostesky stály třeba vedle rallyového speciálu Václava Pecha
Zdroj: Radek Pecák
A na pódiu vrcholila soutěž o Miss Léto
Zdroj: Radek Pecák
Helmu lze dotvořit nejen airbrushem
Zdroj: Radek Pecák
Ekologická verze airbrushe na elektromobilu
Zdroj: Radek Pecák
Zřejmě jsou v módě květinové motivy
Zdroj: Radek Pecák
Kupodivu přidaných LED pásků nebylo vidět nějak moc. Tato svatební limuzína ovšem světélkovala
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavé exponáty lze vytvořit i ze zdánlivě nezáživných aut
Zdroj: Radek Pecák
Každý detail může v soutěži rozhodovat..
Zdroj: Radek Pecák
Hodně netradiční úprava superbu combi
Zdroj: Radek Pecák
Toto čalounění mě připomnělo indiánské obleky
Zdroj: Radek Pecák
Proč používat klasický nárazník, že?
Zdroj: Radek Pecák
Tolik doplňků na jedné zdánlivě obyčejné Škodě řady 105/120 se hned tak nevidí
Zdroj: Radek Pecák
Že by to původně byla Škoda 1202?
Zdroj: Radek Pecák
BSR ukazovalo legálně upravenou Škodu octavii RS. Výkon? Jak napovídá značka, tak 301 kůň
Zdroj: Radek Pecák
A ještě jednou úprava Škody. Tentokrát Felicie. Je zhruba desetkrát luxusnější než kdysi Laurin&Klement
Zdroj: Radek Pecák
Chrom a zlato v motorovém prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Zgruntu změněný byl ale Opel Combo. Motor vpředu nahradil šicí stroj
Zdroj: Radek Pecák
Vstupy vzduchu na boku signalizují, že motor není ani vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Tam jsou třeba reproduktory ukryté ve špulce
Zdroj: Radek Pecák
Nýbrž uprostřed auta
Zdroj: Radek Pecák
A vyrobili ho v Porsche
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Zadní spojler je však "ušit" na míru
Zdroj: Radek Pecák
A také interiér. Původní dodávku byste v něm asi nepoznali
Zdroj: Radek Pecák