Na kapotě auta vystaveného v Technickém muzeu v Kopřivnici je i znak bratislavského závodu Tatry
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Dodávka Tatra 603 MB
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Valník vzniklý z téhož vozu
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Modernizovanou verzí Tatry 603 měla být Tatra 603 X
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Zejména záď je velice elegantní
Zdroj: Radek Pecák a archiv
I boční silueta nevypadá vůbec špatně
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Designové řešení se zdá být minimálně inspirované jinými značkami
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Kombík odvozený od Tatry 603 vypadá rozhodně zajímavě
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Po rozchodu s Tatrou začaly Bratislavské automobilové závody spolupracovat se Škodou. Nejprve na vývoji Škody 720
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Která měla mít několik karosářských verzí
Zdroj: Radek Pecák a archiv
a design od Giuggiara
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Škoda 765 kombi Speciál má opět karosérii od Giuggiara a opět šlo o projekt, který skončil v propadlišti dějin
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Následně se v Bratislavě zabývali přestavbami vozů řady 105/120. Toto je verze s motorem vpředu
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Toto pro změnu zvětšená karosérie úřednického vozu NAZ Oficiál na podvozku Škody 1203
Zdroj: Radek Pecák a archiv
A také vytvořili malou dodávku Škoda Furgonet
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Ani ta se do sériové výroby nedostala
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Spíše zajímavostí pak je přepracované kupé Garde s pohonem předních kol a výklopnou zádí
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Design přídě se ale moc nepovedl
Zdroj: Radek Pecák a archiv
A tak jediným opravdu sériově vyráběným osobním vozem v Bratislavě bylo kupé Garde
Zdroj: Radek Pecák a archiv
Ještě na samém konci komunistického režimu se představila dodávka využívající díly z modelu Favorit
Zdroj: Radek Pecák a archiv