Zdroj: Battswap
První vozem, který si takto mohl vyměnit baterie, byla předělaná Octavia II
Zdroj: Battswap
Auto přijede na rampu, kde je připravená dobitá baterie
Zdroj: Battswap
Tak se pak zdvihne a upevní ve voze
Zdroj: Battswap
Stejný způsob se využije u malých čínských dodávek Cenntro Metro
Zdroj: Battswap
Nákladový prostor je přesně pravoúhlý
Zdroj: Battswap
Radek Janků společně s čínskými partnery
Zdroj: Battswap
a zde za volantem vozidla
Zdroj: Battswap
Společnost Cenntro vyrábí výhradně elektromobily v desetitisícových sériích
Zdroj: Battswap
Průzkum u konkurence Nio
Zdroj: Battswap
Vyměnit baterie lze i u tohoto SUV
Zdroj: Battswap
Má opravdu velkou baterii
Zdroj: Nio
Takto vypadá výměnná stanice
Zdroj: Nio
Zdroj: Renault
Francouzská automobilka myšlenku vyměnitelných baterií také neopustila, o čemž svědčí letošní koncepčnní vůz Morphoz
Zdroj: Renault