Popis

Křídlové dveře působí dodnes exoticky.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Mario pracoval na voze už od roku 1982.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Auto mělo nízký profil, vysoké bylo pouze 1070 mm.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Auto na trubkovém rámu s karoserií ze sklolaminátu tak dostalo motor z VW Passat.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Benzinový čtyřválec o objemu 1,8 litru ale nově dopovalo turbodmychadlo Garrett.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Hofstetter Turbo měl výkon 140 koní při nízkých 5000 ot./min.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Auto dokázalo zrychlit z klidu na stovku za 9,3 sekundy, maximum: 193 km/h.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Rozměry vozu na blueprintu.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Později dostalo motor z VW Santana.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Foto prvního prototypu.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

První modely neměly přítlačné křídlo.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Dveře exotického auta.

Popis

Dveře exotického auta.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

dobový snímek zachycují Brazilce obdivující svůj domácí supersport.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

Kabina pro dva měla luxusní zpracování.

Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt