Křídlové dveře působí dodnes exoticky.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Mario pracoval na voze už od roku 1982.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Auto mělo nízký profil, vysoké bylo pouze 1070 mm.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Auto na trubkovém rámu s karoserií ze sklolaminátu tak dostalo motor z VW Passat.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Hofstetter Turbo měl výkon 140 koní při nízkých 5000 ot./min.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Auto dokázalo zrychlit z klidu na stovku za 9,3 sekundy, maximum: 193 km/h.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Rozměry vozu na blueprintu.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Později dostalo motor z VW Santana.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Foto prvního prototypu.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
První modely neměly přítlačné křídlo.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Dveře exotického auta.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
dobový snímek zachycují Brazilce obdivující svůj domácí supersport.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki
Kabina pro dva měla luxusní zpracování.
Zdroj: Hofstetter, archiv, Wiki