Ford Ranger Raptor je první z nových Rangerů, kterých se u nás dočkáme
Zdroj: Radek Pecák
Auto jsme si mohli prohlédnout v sídle českého zastoupení značky Ford
Zdroj: Radek Pecák
Pod nárazníkem jsou ukryté dva mohutné výfuky
Zdroj: Radek Pecák
Na korbu je možno naložit o pár set kilo menší náklad než v případě běžného Rangeru
Zdroj: Radek Pecák
V kabině jsou kvalitnější materiály než dříve
Zdroj: Radek Pecák
Atmosféru dodává oranžová barva
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu není zase až tak moc místa
Zdroj: Radek Pecák
Nynější motorizací pro Raptor je třílitrový zážehový šestiválec
Zdroj: Radek Pecák
Pohon všech kol lze připojit v různých režimech
Zdroj: Radek Pecák
A také si lze zvolit režimy třeba pro řízení nebo zvuk výfuku
Zdroj: Radek Pecák
Tablet uprostřed ukazuje všechny možné parametry
Zdroj: Radek Pecák
Na korbě jsou i dvě zásuvky pro připojení elektrických spotřebičů
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na palubní desku
Zdroj: Radek Pecák
Jsou v ní ukryté také držáky nápojů
Zdroj: Radek Pecák
Když plechovku dopijete, pak je zase uklidíte
Zdroj: Radek Pecák
Auto je dílem speciální divize Fordu
Zdroj: Radek Pecák
Pneumatiky v zimě přezouvat nemusíte - jsou celoroční
Zdroj: Radek Pecák
Na přídi je skutečně obří nápis Ford
Zdroj: Radek Pecák
Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965
Zdroj: Jan Charvát