Žádná z rodinných firem nepřežila období první republiky
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Expozice automobilky Šibrava na Pražském autosalonu
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Čtyřmístný trimobil EK 4
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Poněkud zvláštní vůz Stelka 4/12 HP
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Ing. Novotný se řadu let pokoušel o Lidový vůz. Tento nesl jméno Novo
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Značka Start byla použita na dvou typech vozů
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Start C se účastnil i závodu Zbraslav-Jíloviště
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Isis byly vozy se sportovní vizáží
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Sportovní vozík Vajy využil motocyklové blatníky. Nesl jméno po svém konstruktérovi Janu Valešovi
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Pro porovnání některé příklady výrobků renomovanějších značek z té doby - Toto je Walter
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Toto Faeton Laurin&Klement MK
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
Zde Praga Grand pro prezidenta Masaryka
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček
A ještě Tatra typ U se šestiválcem
Zdroj: Auta první republiky - Jan Tuček