Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Autorem designu byla firma Španihel Design
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Počítalo s délkou necelého tři a půl metru
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Interiér působil nadčasově
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Uvnitř bylo místo pro čtyři dospělé
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Bateriové moduly se daly vyměňovat
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Čelní panel měl být výměnný a mohly se na něm objevovat loga různých značek
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Ve městě měl být vůz schopen ujet více než sto kilometrů
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Vývojové práce probíhaly velmi rychle
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Nejdříve se zrodila hliněná maketa v měřítku 1:5
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Také povrchové díly byly z hliníku
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Zde už je maketa v měřítku 1:1 na letišti v Mnichově Hradišti
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Šlo o dřevěný nefunkční vzorek
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Auto před odjezdem do Frankfurtu
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Zde už je, včetně ukázky pohonné jednotky, na stánku IAA ve Frankfurtu
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty
Skupina českých tvůrců během výstavy
Zdroj: Archiv Jiřího Drvoty