Galerie: Český test Škoda Citigo e iV

Vůz jsme testovali za pošmourného zimního počasí Elektrické Citigo má na boku vždy dva páry dveří Nápis Škoda se táhne přes celé víko kufru Auto působí vyšším než širším dojmem Vzali jsme ho i na hodně rozbité silnice Zelené éčko znamená elektrický pohon Zatímco písmena iV příslušnost k řadě elektrifikovaných Škodovek Kufr se po instalaci baterie nezmenšil Pod podlážkou je dost místa na dobíjecí kabely Když nepotřebujete zadní sedačky, dá se toho převézt docela dost Interér se moc neliší od Citiga se spalovacím motorem Sedačky jsou vydařené Vzadu lze přepravovat i dospělé do výšky 175 centimetrů Zelené stehy prozrazují jiný typ pohonu Jsou i kolem voliče převodovky Logo iV jsme našli na volantu Jiný je dekor palubní desky a  přístrojové ukazatele Výbava je solidní a na tepelný komfort se myslelo Pouze v režimu Eco + je dojezd přes 250 kilometrů Aerodynamiku zlepšuje téměř zcela zakrytá maska Elektrická výzbroj se pod přední kapotu bez problémů vešla LED jsou pouze denní světla Testovaný vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech Úroveň rekuperace se mění pohybem voliče režimů Lépe než se spotřebou kolem 14-15 kWh se v zimě moc nedá Dojezd tak činí zhruba dvě stovky kilometrů Líbilo se mi praktické rozčlenění přihrádky před spolujezdcem Auto má i systém pro udržování se v jízdním pruhu Škoda Citigo e iV se příští rok stane nejprodávanějším elektromobilem v Česku