Zdroj: Škoda-Auto
Vůz jsme testovali za pošmourného zimního počasí
Zdroj: Radek Pecák
Elektrické Citigo má na boku vždy dva páry dveří
Zdroj: Radek Pecák
Nápis Škoda se táhne přes celé víko kufru
Zdroj: Radek Pecák
Auto působí vyšším než širším dojmem
Zdroj: Radek Pecák
Vzali jsme ho i na hodně rozbité silnice
Zdroj: Radek Pecák
Zelené éčko znamená elektrický pohon
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Kufr se po instalaci baterie nezmenšil
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážkou je dost místa na dobíjecí kabely
Zdroj: Radek Pecák
Když nepotřebujete zadní sedačky, dá se toho převézt docela dost
Zdroj: Radek Pecák
Interér se moc neliší od Citiga se spalovacím motorem
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou vydařené
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu lze přepravovat i dospělé do výšky 175 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Zelené stehy prozrazují jiný typ pohonu
Zdroj: Radek Pecák
Jsou i kolem voliče převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Logo iV jsme našli na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Jiný je dekor palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
a přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Výbava je solidní a na tepelný komfort se myslelo
Zdroj: Radek Pecák
Pouze v režimu Eco + je dojezd přes 250 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Aerodynamiku zlepšuje téměř zcela zakrytá maska
Zdroj: Radek Pecák
Elektrická výzbroj se pod přední kapotu bez problémů vešla
Zdroj: Radek Pecák
LED jsou pouze denní světla
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Úroveň rekuperace se mění pohybem voliče režimů
Zdroj: Radek Pecák
Lépe než se spotřebou kolem 14-15 kWh se v zimě moc nedá
Zdroj: Radek Pecák
Dojezd tak činí zhruba dvě stovky kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Líbilo se mi praktické rozčlenění přihrádky před spolujezdcem
Zdroj: Radek Pecák
Auto má i systém pro udržování se v jízdním pruhu
Zdroj: Radek Pecák
Škoda Citigo e iV se příští rok stane nejprodávanějším elektromobilem v Česku
Zdroj: Radek Pecák