Tenhle Trabant je jeden z posledních vyrobených – únor 1990.
Zdroj: autor
Pozorné oko odhalí, že tady není vše úplně „stock“. Zadní díl od Remusu má parádní zvuk.
Zdroj: autor
Srdcař se pozná…
Zdroj: autor
Litá kola jdou zapsaná v techničáku už od dovozu. Pan Kučera jezdí na 13palcových kolech, nyní tam jsou 14palcová.
Zdroj: autor
Když jedeš kudlu, může dojít benzín. Palivoměr nefunguje, takže řidič se musí řídit podle kilometrů. Jsme se trochu zapomněli… Pan Kučera ale bez 5litrového kanystru nikdy nevyjíždí.
Zdroj: autor
Čtyřtaktní Trabant má z výroby lehce modifikovanou zadní nápravu.
Zdroj: autor
Táhlo 5stupňové převodovky z Favoritu musí být vedeno venkem, nikoliv rámem.
Zdroj: autor
Příruba převodovky je z dieselové Felicie, sedí perfektně.
Zdroj: autor
Podvozek je kompletně vystříkaný „bitumenem“. Pan Kučera podvozek na několika málo místech musel vyvařit, ale třeba prahy jsou původní a netknuté.
Zdroj: autor
Rampa za barákem se hodí pro běžné opravy.
Zdroj: autor
Nyní je na sériovém podvozku, ale ještě donedávna byl podvozek výrazně nižší.
Zdroj: autor
Stačí „dospělý“ nárazník a hned vypadá bytelněji. No, uvnitř rychle vystřízlivíte.
Zdroj: autor
Pan Kučera auto přivezl z Maďarska před třemi lety v žalostném stavu.
Zdroj: autor
Kupoval ho za 28 tisíc Kč, ale nyní je proinvestováno něco kolem 70 tisíc Kč.
Zdroj: autor
Pan Kučera svůj Trabant používá jako auto na každý den.
Zdroj: autor
Označení čtyřtaktního motoru 1,1.
Zdroj: autor
Součástí modernizace Trabantu jsou také mohutnější zadní lampy.
Zdroj: autor
Velká škoda, že výfuk není kompletně laděný, to by byla teprve ta pravá sranda.
Zdroj: autor
Spotřeba se pohybuje okolo 6,8 litru, když za to vezmete, tak 8-9 litru.
Zdroj: autor
Barva je původní.
Zdroj: autor
Faceliftované zadní lampy.
Zdroj: autor
Už dlouho jsem neviděl ručičku tachometru mimo stupnici…
Zdroj: autor
Ukazatel vody nefunguje, musel být namontovaný dodatečný z Avie.
Zdroj: autor
Převodovka včetně přepákování a řadičky je z „fáčka“.
Zdroj: autor
Komfort v podání soudruhů z NDR.
Zdroj: autor
Sedadla jsou z Fordu Puma a jako jedna z mále věcí v interiéru není původní.
Zdroj: autor
Pod kapotou je 1,3 z VW Polo.
Zdroj: autor
Výkon je 40 kW.
Zdroj: autor
Náporové sání je docela úsměvné.
Zdroj: autor
Vodní topení na rozdíl od předchozí verze funguje.
Zdroj: autor
Čtyřtaktní Trabanty měly problém s karburátory. Pan Kučera namontoval „karbec“ z Favoritu a dodělal si mechanický sytič.
Zdroj: autor
Dodělával také vzpěru v motorovém prostoru.
Zdroj: autor
Zdroj: autor
Čtyřtaktní Trabant a jeho fešácký nárazník.
Zdroj: autor