Galerie: Dacia Logan MCV Techroad v testu

Loganu MCV ochrana do terénu sluší. Z bočního profilu je patrná vysoká světlá výška 190 mm. Ochráněná je i záď. Druhý boční profil. Kombinace červené barvy a černých prvků byla zajímavá. Verzi Techroad poznáte mimo jiné i podle červených středů litých kol. Pokud se chystáte na polní cesty, je to auto pro vás. Je potřeba pochopit, že v Rumunsku se jezdí po drsnějších cestách než u nás. Plastové kliky? Ano, i v tom výbavě. Palubní deska je velmi jednoduchá a prostorná. V top verzi dostanete i vzhledově zajímavé sedačky. Ve druhé řadě to docela jde. Pohled na palubní desku. Volant má i nějaké to ovládání na ramenech. Navigace nás vedla dobře. Její ovládání je ale poněkud nepohodlné. Klimatizace v Dacii!!!! Řazení je samozřejmě od Renaultu. Tyto držáky na nápoje jsou k ničemu. Už půllitrová láhev musí stát nakřivo. Přihrádka před spolujezdcem je obrovská, chválíme. Seřízení předních světlometů je poněkud humpolácké. Dieselový motor má otřesný zvukový projev. Otevírání kufru pomocí stisknutí vložky klíče? Ach jo... V kufru je odhalený hever. Roletka je poněkud vachrlatá. Uvnitř je ale obrovské množství místa. Pod podlahou najdete rezervu a pár drobností. Obří kufr má i nevýhodu – vše se v něm rozlítá. Jsou tu jen tyto skoro-háčky. Kufr nemá izolované dveře. Proto jde zezadu hluk. Levitující pás pro středního cestujícího vás bude ve zpětném zrcátku pěkně štvát. Přístroje jsou tak základní, že má naftová verze otáček jak benzinový motor.