Zdroj: Výrobci
Loganu MCV ochrana do terénu sluší.
Zdroj: Jan Markovič
Z bočního profilu je patrná vysoká světlá výška 190 mm.
Zdroj: Jan Markovič
Ochráněná je i záď.
Zdroj: Jan Markovič
Druhý boční profil.
Zdroj: Jan Markovič
Kombinace červené barvy a černých prvků byla zajímavá.
Zdroj: Jan Markovič
Verzi Techroad poznáte mimo jiné i podle červených středů litých kol.
Zdroj: Jan Markovič
Pokud se chystáte na polní cesty, je to auto pro vás.
Zdroj: Jan Markovič
Je potřeba pochopit, že v Rumunsku se jezdí po drsnějších cestách než u nás.
Zdroj: Jan Markovič
Plastové kliky? Ano, i v tom výbavě.
Zdroj: Jan Markovič
Palubní deska je velmi jednoduchá a prostorná.
Zdroj: Jan Markovič
V top verzi dostanete i vzhledově zajímavé sedačky.
Zdroj: Jan Markovič
Ve druhé řadě to docela jde.
Zdroj: Jan Markovič
Pohled na palubní desku.
Zdroj: Jan Markovič
Volant má i nějaké to ovládání na ramenech.
Zdroj: Jan Markovič
Navigace nás vedla dobře. Její ovládání je ale poněkud nepohodlné.
Zdroj: Jan Markovič
Klimatizace v Dacii!!!!
Zdroj: Jan Markovič
Řazení je samozřejmě od Renaultu.
Zdroj: Jan Markovič
Tyto držáky na nápoje jsou k ničemu. Už půllitrová láhev musí stát nakřivo.
Zdroj: Jan Markovič
Přihrádka před spolujezdcem je obrovská, chválíme.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Dieselový motor má otřesný zvukový projev.
Zdroj: Jan Markovič
Otevírání kufru pomocí stisknutí vložky klíče? Ach jo...
Zdroj: Jan Markovič
V kufru je odhalený hever.
Zdroj: Jan Markovič
Roletka je poněkud vachrlatá.
Zdroj: Jan Markovič
Uvnitř je ale obrovské množství místa.
Zdroj: Jan Markovič
Pod podlahou najdete rezervu a pár drobností.
Zdroj: Jan Markovič
Obří kufr má i nevýhodu – vše se v něm rozlítá. Jsou tu jen tyto skoro-háčky.
Zdroj: Jan Markovič
Kufr nemá izolované dveře. Proto jde zezadu hluk.
Zdroj: Jan Markovič
Levitující pás pro středního cestujícího vás bude ve zpětném zrcátku pěkně štvát.
Zdroj: Jan Markovič
Přístroje jsou tak základní, že má naftová verze otáček jak benzinový motor.
Zdroj: Jan Markovič