Galerie: Detaily nafocené při premiéře Škody Scala

Mezi čtyřmi auty představenými v sále bylo i toto v "RS" zelené Zajímavé je, že Škoda nadále zůstává u klasické pákové ruční brzdy K dispozici bude i světlý interiér Víko kufru nebude nutné zavírat ručně Radar uprostřed masky chladiče se dočkal designového osvěžení Některé detaily v interiéru jsou řemeslně velmi pěkně zpracované Takovýto typ disků kol ještě Škoda nikdy dříve nepoužila První z nových "simply clever" prvků: Nové víčko nádrže ostřikovačů Po otevření se změní v trychtýř Výfuk je nadále schovaný pod nárazníkem V interiéru jsou konektory typu USB "C" Kufr jsem zkoumal docela dlouho. Takto vypadá jeho maximální objem Plato se umisťuje do drážek. Nebude tak na nerovnostech "bouchat" Mezipodlaha sama drží ve zvednuté poloze Je to díky geniálnímu řešení za padesát haléřů. Stačilo naříznout okraje podlahy, aby se mohly vzepřít o plast na boku kufru Plato se pak dá uklidit za zadní sedačky