Doprava je fakt hustá
Zdroj: Radek Pecák
Šanghaj je bohatý region Číny. A automobilky plní zákazníkům i ta nejzvláštnější přání
Zdroj: Radek Pecák
V tomto městě se parkuje kde se jen dá
Zdroj: Radek Pecák
A Evropan se tu těžko orientuje
Zdroj: Radek Pecák
Na otáčení se na křížovatkách je i zvláštní semafor s odpočítáváním
Zdroj: Radek Pecák
Nadjezdy a kruhové objezdy jsou často patrové
Zdroj: Radek Pecák
A policie a radary jsou takřka všudypřítomné
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá mobilní policejní stanice vybavená na všech rozích kamerami
Zdroj: Radek Pecák
Při jízdě na skútru není povinná helma
Zdroj: Radek Pecák
Jejich jezdci si počínají doslova sebevražedně. Zde například míří v protisměru vstříc našemu Superbu
Zdroj: Radek Pecák
Takovýchto zvláštních dopravních prostředků již je v ulicích Šanghaje vidět jen málo
Zdroj: Radek Pecák
Stejně tak přeplněných nákladních vozů
Zdroj: Radek Pecák
Dvě registrační značky: Ta zelená je určená elektromobilům a je zdarma, modrá patří na všechna ostatní auta. Platí se za ni statisíce
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecích stanic jsme však moc neviděli. Vlastně jen tuhle jednu u mezinárodního hotelu
Zdroj: Radek Pecák
Automobilky se tu snaží všemožně vyhovět vkusu zákazníků. Připravují pro ně i speciální modely. Třeba Kodiaq kupé
Zdroj: Radek Pecák
Volkswagen zase místní vlajkovou loď Phideon
Zdroj: Radek Pecák
Jsou tu k vidění i lecjaké napodobeniny evropských typů aut
Zdroj: Radek Pecák
A v provozu je stále množství Volkswagenů Santata první generace. Právě toto auto začalo motorizovat Čínu
Zdroj: Radek Pecák
Lidé si svoje vozy vybavují řadou doplňků. Třeba v Kodiaqu jsme měli tyto ochranné rohože
Zdroj: Radek Pecák
A digitální vnitřní zpětné zrcátko
Zdroj: Radek Pecák
Protože Číňané rádi kouří a mají neradi průvan, opatřují často své vozy těmito větrnými clonami
Zdroj: Radek Pecák
V centrální části Šanghaje jsou stále častým dopravním prostředkem kola. Ta z půjčovny měla bezdušové pneumatiky
Zdroj: Radek Pecák
Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965
Zdroj: Jan Charvát