Zdroj: Radek Pecák
Zajímavým zvykem zdejších majitelů aut je nechávat co nejvíce vnitřního vybavení zabavené v igelitu i dávno po koupi
Zdroj: Radek Pecák
Vozidla s úředníky vozí vlajku jako u nás prezidentská limuzína
Zdroj: Radek Pecák
Jezdí se hodně natěsno, vyznačené pruhy nic neznamenají
Zdroj: Radek Pecák
I malá auta mají rámy jako velká americká SUV
Zdroj: Radek Pecák
Ještě daleko rozšířenější jsou přidané zadní nárazníky
Zdroj: Radek Pecák
Někdy doplněné o další ochranu
Zdroj: Radek Pecák
Přesto je tu většina auta pěkně "obouchaná"
Zdroj: Radek Pecák
Letitá domácí ikona Hindustan Ambassador již v provozu moc vidět není. Slouží ale třeba jako reklamní poutač
Zdroj: Radek Pecák
Technické kontroly neexistují, a tak autům leckdy něco chybí
Zdroj: Radek Pecák
Kromě zrcátek také světla
Zdroj: Radek Pecák
Na dobrý výhled se tu také moc nedbá
Zdroj: Radek Pecák
Zato výzdobě se věnuje velká pozornost
Zdroj: Radek Pecák
Používají se barvy
Zdroj: Radek Pecák
I textilní materiály
Zdroj: Radek Pecák
Platí to i osobních vozech
Zdroj: Radek Pecák
Nejrozšířenějším vozidlem je v Dillí stále tuktuk
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Na skútru se také převézt spousta věcí
Zdroj: Radek Pecák
Kromě aut, kol, motorek a lidí se na silnicích občas pohybují i krávy
Zdroj: Radek Pecák
Pneuservisy jsou hned u cesty
Zdroj: Radek Pecák
Jednoduchá vozidla se také opravují přímo u silnic
Zdroj: Radek Pecák
Škodovky zatím v ulicích moc vidět nejsou. Například současná fabia se tu ani nenabízí
Zdroj: Radek Pecák
Nové SUV značky Škoda, které se tu začne vyrábět, bude mít za konkurenta třeba tento vůz Hyundai Creta
Zdroj: Radek Pecák
I na skútru se dá převážet hodně lidí. Jednou jsem jich napočítal pět
Zdroj: Radek Pecák
Semafory a vůbec dopravní značení jsou spíše výjimkou
Zdroj: Radek Pecák
Také velkých luxusních aut se v ulicích indického hlavního města moc nepohybuje
Zdroj: Radek Pecák
Jízdní kola mají důležitou ochranu proti najetí na zadní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Šlapací rikši zvolna mizejí
Zdroj: Radek Pecák