Testované CR-V byl hybridní model. Právě nové pohony nutí zástupce Euro NCAP přistupovat ke keždému vozu s maximálně individuálním přístupem.
Zdroj: archiv
Honda CR-V je podle Euro NCAP nedostatečně bezpečná pro chodce především v přední části. Lepe je na tom například i Mercedes-Benz třídy G.
Zdroj: archiv
Testy podstoupila vznětová varianta G350d.
Zdroj: archiv
Nové G sice vypadá jako pojízdný tank, přesto má za ochranu cestujícíh "pouze" 90 %. V případě dětí to je 83 %.
Zdroj: archiv
Testované Tarraco mělo pod kapotou zážehový motor 1,5 TSI. Kromě aktivní kapoty měl všechny zohledňované bezpečnostní prvky.
Zdroj: archiv
Sourozenec mladoboleslavského Kodiaqu získal za ochranu posádky skvělých 97 %.
Zdroj: archiv
Nový Evoque si v nárazových testech nevedl vůbec špatně. 94 % za posádku, 72 % za ochranu chodců.
Zdroj: archiv
Testovaný Evoque byl 2litrový diesel, který vážil nemalých 1956 kg.
Zdroj: archiv
Za ochranu posádky získal francouzský vůz pěkných 89 %, za ochranu chodců 67 %.
Zdroj: archiv
Citroen C5 Aircross získal 4 pouze 4 hvězdičky, ovšem s voliteonou výbavou Safety Pack to už byl plný počet.
Zdroj: archiv