Popis

Testované CR-V byl hybridní model. Právě nové pohony nutí zástupce Euro NCAP přistupovat ke keždému vozu s maximálně individuálním přístupem.

Zdroj: archiv

Popis

Honda CR-V je podle Euro NCAP nedostatečně bezpečná pro chodce především v přední části. Lepe je na tom například i Mercedes-Benz třídy G.

Zdroj: archiv

Popis

Testy podstoupila vznětová varianta G350d.

Zdroj: archiv

Popis

Nové G sice vypadá jako pojízdný tank, přesto má za ochranu cestujícíh "pouze" 90 %. V případě dětí to je 83 %.

Zdroj: archiv

Testované Tarraco mělo pod kapotou zážehový motor 1,5 TSI. Kromě aktivní kapoty měl všechny zohledňované bezpečnostní prvky.

Popis

Testované Tarraco mělo pod kapotou zážehový motor 1,5 TSI. Kromě aktivní kapoty měl všechny zohledňované bezpečnostní prvky.

Zdroj: archiv

Popis

Sourozenec mladoboleslavského Kodiaqu získal za ochranu posádky skvělých 97 %.

Zdroj: archiv

Popis

Nový Evoque si v nárazových testech nevedl vůbec špatně. 94 % za posádku, 72 % za ochranu chodců.

Zdroj: archiv

Popis

Testovaný Evoque byl 2litrový diesel, který vážil nemalých 1956 kg.

Zdroj: archiv

Popis

Za ochranu posádky získal francouzský vůz pěkných 89 %, za ochranu chodců 67 %.

Zdroj: archiv

Popis

Citroen C5 Aircross získal 4 pouze 4 hvězdičky, ovšem s voliteonou výbavou Safety Pack to už byl plný počet.

Zdroj: archiv

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt