Tovární Jawa 350 pro seriál závodů Mistrovství světa z konce šedesátých lete - zřejmě technicky nejdokonalejší motocykl té doby
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Ve dvacátých letech se už pořádaly přímo zde
Zdroj: Radek Pecák
Muzeum představuje i řadu strojů ze samého počátku století
Zdroj: Radek Pecák
Nechybí ani ukázka závodnických "ochranných" pomůcek
Zdroj: Radek Pecák
Je zde také replika historické dílny
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadal okruh pro závod 300 zatáček
Zdroj: Radek Pecák
Plakát lákající diváky
Zdroj: Radek Pecák
Trať vedla i po šotolinových cestách
Zdroj: Radek Pecák
Závodní ČZ 250 "monoblok" s kapotáží z roku 1956
Zdroj: Radek Pecák
V padesátých letech se pro závodění používaly i dvoumotorové motorky
Zdroj: Radek Pecák
Poté, co byl okruh vyasfaltován a vrátily se sem závody, soupeřili i jezdci na sidecarách
Zdroj: Radek Pecák
Slavný František Šťastný zde zvítězil pouze jedinkrát
Zdroj: Radek Pecák
Únikové zóny na okruhu nejsou, musí stačit balíky slámy
Zdroj: Radek Pecák
Na výstavě připomínající slavnou dobu dvoutaktů, je i závodní moped
Zdroj: Radek Pecák
Stadion 22 v závodní tovární úpravě
Zdroj: Radek Pecák
Motocykl FGR 125 GP je český produkt z roku 2004 a skutečně závodil v seriálu mistrovství světa silničních motocyklů
Zdroj: Radek Pecák
Expozice muzea představuje i další zajímavé stroje - například motocykl MTX
Zdroj: Radek Pecák
Nebo MZ Delfín ze sedmdesátých let
Zdroj: Radek Pecák
Asi nejvzácnější je tovární Jawa 350, která měla ambice na zisk titulu Mistra světa
Zdroj: Radek Pecák
Expozice ukazuje i některé zajímavé trofeje, které jezdci získávali
Zdroj: Radek Pecák