Popis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Studie na výstavě nemá být předobrazem žádného auta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jde skutečně o umělecký objekt

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Historii automobilky připomíná reálné kolo Slavia

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i dobový plakát

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také je možné vidět dvouválcový motocykl

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zřejmě první osmiválec světa z roku 1907

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto z roku 1908

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Snímek nákladního elektromobilu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Reklamní plakát upozorňující na sportovní úspěchy motocyklů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A další oslavující vítězství automobilu Laurin&Klement

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I před válkou již Škoda vyráběla aerodynamické vozy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejstarším automobilem v muzeu je Voiturette typ A z roku 1906

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tříkolka LW je z roku 1911

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp Škoda 1000 MB s karosérií kombi. Motor zůstal vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp Škoda 760 z roku 1973

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp kupé na bázi modelu Favorit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Koncept Yeti Extreme z roku 2014

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát