Zdroj: Radek Pecák
Studie na výstavě nemá být předobrazem žádného auta
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Historii automobilky připomíná reálné kolo Slavia
Zdroj: Radek Pecák
i dobový plakát
Zdroj: Radek Pecák
Také je možné vidět dvouválcový motocykl
Zdroj: Radek Pecák
Zřejmě první osmiválec světa z roku 1907
Zdroj: Radek Pecák
Auto z roku 1908
Zdroj: Radek Pecák
Snímek nákladního elektromobilu
Zdroj: Radek Pecák
Reklamní plakát upozorňující na sportovní úspěchy motocyklů
Zdroj: Radek Pecák
A další oslavující vítězství automobilu Laurin&Klement
Zdroj: Radek Pecák
I před válkou již Škoda vyráběla aerodynamické vozy
Zdroj: Radek Pecák
Nejstarším automobilem v muzeu je Voiturette typ A z roku 1906
Zdroj: Radek Pecák
Tříkolka LW je z roku 1911
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp Škoda 1000 MB s karosérií kombi. Motor zůstal vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp Škoda 760 z roku 1973
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp kupé na bázi modelu Favorit
Zdroj: Radek Pecák
Koncept Yeti Extreme z roku 2014
Zdroj: Radek Pecák