Zdroj: Volkswagen
Historie značky "R" se začala psát v roce 2002. Pochopitelně s nejprodávanějším modelem Golf
Zdroj: Volkswagen
Zdroj: Volkswagen
Tento koncept dvoumístného vozu z roku 2003 se do výroby nedostal
Zdroj: Volkswagen
Ve druhé generaci výkon motoru Golfu R32 posílil na 250 koní
Zdroj: Volkswagen
Pro tuningové výstavy vzniklo i několik kreací jiných typů vozů. Tato Jetta měla přes 400 koní
Zdroj: Volkswagen
Písmeno R na příď dostala i jedna generace Passatu. Sloužil i v české dálniční policii. Šestiválec 3,6 poskytoval výkon až 300 koní
Zdroj: Volkswagen
Tourareg R poháněl desetiválcový turbodiesel s výkonem 350 koní
Zdroj: Volkswagen
Daleko lepší svezení bylo se Sciroccem R. Poskytovalo 280 koňských sil
Zdroj: Volkswagen
Koncept beetlu R vznikl, sériový vůz nikoli
Zdroj: Volkswagen
V dalších generacích už se tvůrci vozů s "R" omezili jen na golfy
Zdroj: Volkswagen
Existovala i verze kabriolet
Zdroj: Volkswagen
Výjimkou byl pochopitelně závoďák WRC se vzhledem pola
Zdroj: Volkswagen
Vznikla i limitovaná série ostřejšího provedení, než je klasické polo GTI
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf R Cabriolet se už bohužel nenabízí
Zdroj: Volkswagen
Verze kombi ovšem ano
Zdroj: Volkswagen
Polo WRC už dnes závodí jen v rallycrossu
Zdroj: Volkswagen
Toto je zatím poslední design pro Golf R
Zdroj: Volkswagen