Firma Peraves se nakonec přestěhovala do Československa
Zdroj: Radek Pecák
Jeden z prototypů dálníku Jana Anderleho je vystaven v Národním technickém muzeu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Za dvěma sedačkami je i úložný prostor
Zdroj: Radek Pecák
Experimentovalo se i s jiným typem řízení, než jsou řídítka
Zdroj: Radek Pecák
Nádrž se ukrývá v opěradlu přední sedačky
Zdroj: Radek Pecák
Jan Anderle v jednom ze svých vozů
Zdroj: Radek Pecák
Dálníky měly mít pohodlí osobního auta a provozní náklady motocyklu
Zdroj: Radek Pecák
Dálníky se konstruovaly v Československu i v 60. letech
Zdroj: Radek Pecák
Tento získal přezdívku Superson
Zdroj: Radek Pecák
Jeho design byl skoro kosmický. Zejména žraločí ploutev stojí za povšimnutí
Zdroj: Radek Pecák
V 80. letech myšlenku těchto vozidel oprášili ve Švýcarsku
Zdroj: Radek Pecák
Vozidlo Peraves Monoracer s namontovaným motorem BMW umí jezdit rychlostí přes 250 km/hod
Zdroj: Radek Pecák