Galerie: Historie Euro NCAP.

Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou. Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015. Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015. Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami. Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou. Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami. Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček. Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček. Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček. Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček. Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček. Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček. Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček. Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů. Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů. Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů. Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů. Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů. Kategorie ochrany dospělých – test čelního nárazu 40 procenty šířky přídě do pevné bariéry v rychlosti 64 km/h. Kategorie ochrany dospělých – test plného čelního nárazu do pevné bariéry při rychlosti 50 km/h. Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu pevnou bariérou putující rychlostí 50 km/h. Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu do sloupu při rychlosti 32 km/h. Kategorie ochrany dospělých – měření pravděpodobnosti poranění krku, takzvaný Whiplash test (hyperflexe krku) při rychlosti 16 až 24 km/h. Kategorie ochrany dospělých – test účinnosti systému automatického nouzového brzdění auta (AEB) při rychlosti 10 až 50 km/h. Kategorie ochrany dětí – provádí se test čelního a bočního nárazu při rychlostech 64 km/h, respektive 50 km/h. Kategorie ochrany dětí – test uchycení dětské autosedačky a hodnocení další výbavy pro její instalaci. Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti hlavy. Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti pánve. Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti chodidel. Kategorie ochrany chodců – test účinnosti systému automatického nouzového brzdění auta (AEB) při rychlosti 20 až 60 km/h. Kategorie asistenčních systémů – test účinnosti ESP. Kategorie asistenčních systémů – test funkčnosti asistenta jízdy v pruhu. Kategorie asistenčních systémů – test systému AEB při jízdě v městských podmínkách při rychlosti 30 až 80 km/h. Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě omezovače rychlosti. Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě varování o nezapnutém bezpečnostním pásu.