Popis

Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015.

Zdroj: Euro NCAP

Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami.

Popis

Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – test čelního nárazu 40 procenty šířky přídě do pevné bariéry v rychlosti 64 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – test plného čelního nárazu do pevné bariéry při rychlosti 50 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu pevnou bariérou putující rychlostí 50 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu do sloupu při rychlosti 32 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – měření pravděpodobnosti poranění krku, takzvaný Whiplash test (hyperflexe krku) při rychlosti 16 až 24 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dospělých – test účinnosti systému automatického nouzového brzdění auta (AEB) při rychlosti 10 až 50 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dětí – provádí se test čelního a bočního nárazu při rychlostech 64 km/h, respektive 50 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany dětí – test uchycení dětské autosedačky a hodnocení další výbavy pro její instalaci.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti hlavy.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti pánve.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti chodidel.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie ochrany chodců – test účinnosti systému automatického nouzového brzdění auta (AEB) při rychlosti 20 až 60 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie asistenčních systémů – test účinnosti ESP.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie asistenčních systémů – test funkčnosti asistenta jízdy v pruhu.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie asistenčních systémů – test systému AEB při jízdě v městských podmínkách při rychlosti 30 až 80 km/h.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě omezovače rychlosti.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě varování o nezapnutém bezpečnostním pásu.

Zdroj: Euro NCAP

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt