Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015.
Zdroj: Euro NCAP
Srovnání výsledků nárazového testu Roveru 100 z roku 1997 a Hondy Jazz z roku 2015.
Zdroj: Euro NCAP
Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou.
Zdroj: Euro NCAP
Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami.
Zdroj: Euro NCAP
Rover 100 z roku 1997. Ve své době ohodnocen pouze jedinou hvězdičkou.
Zdroj: Euro NCAP
Honda Jazz z roku 2015. Ohodnocena pěti hvězdičkami.
Zdroj: Euro NCAP
Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Volvo S40 (1997). První automobil s celkovým hodnocením čtyř hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Renault Laguna (2001). První automobil s celkovým hodnocením pěti hvězdiček.
Zdroj: Euro NCAP
Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.
Zdroj: Euro NCAP
Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.
Zdroj: Euro NCAP
Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.
Zdroj: Euro NCAP
Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.
Zdroj: Euro NCAP
Fiat Punto (2017). Ohodnocen nulovým počtem hvězdiček díky absenci moderních asistenčních systémů.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – test čelního nárazu 40 procenty šířky přídě do pevné bariéry v rychlosti 64 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – test plného čelního nárazu do pevné bariéry při rychlosti 50 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu pevnou bariérou putující rychlostí 50 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – test bočního nárazu do sloupu při rychlosti 32 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – měření pravděpodobnosti poranění krku, takzvaný Whiplash test (hyperflexe krku) při rychlosti 16 až 24 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dospělých – test účinnosti systému automatického nouzového brzdění auta (AEB) při rychlosti 10 až 50 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dětí – provádí se test čelního a bočního nárazu při rychlostech 64 km/h, respektive 50 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany dětí – test uchycení dětské autosedačky a hodnocení další výbavy pro její instalaci.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti hlavy.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti pánve.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie ochrany chodců – test nárazu přídě vozu do figuríny v rychlosti 40 km/h. Měří se následné „poranění“ v oblasti chodidel.
Zdroj: Euro NCAP
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie asistenčních systémů – test účinnosti ESP.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie asistenčních systémů – test funkčnosti asistenta jízdy v pruhu.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie asistenčních systémů – test systému AEB při jízdě v městských podmínkách při rychlosti 30 až 80 km/h.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě omezovače rychlosti.
Zdroj: Euro NCAP
Kategorie asistenčních systémů – pozitivně je hodnocena výbava ve formě varování o nezapnutém bezpečnostním pásu.
Zdroj: Euro NCAP