Zdroj: Volkswagen
V takovéto podobě se T1 začala vyrábět v roce 1950
Zdroj: Volkswagen
Auto si rychle získalo velkou oblibu a nalezlo použití v mnoha odvětvích
Zdroj: Radek Pecák
Dobový záběr z výroby
Zdroj: Volkswagen
Zde už sjíždí hotová auta z linky
Zdroj: Volkswagen
Valník měl nákladový prostor hodně vysoko
Zdroj: Radek Pecák
Interiér byl velmi jednoduchý
Zdroj: Radek Pecák
Oblíbená verze Samba se dodnes dělá jako dětské vozítko
Zdroj: Radek Pecák
2. generace přišla o tradiční véčko na přídi
Zdroj: Volkswagen
Obytná Westfalia je dnes velmi žádaná
Zdroj: Radek Pecák
Auto si oblíbili také příslušníci hnutí Hippies
Zdroj: Radek Pecák
Ještě třetí generace měla pohon zadní nápravy
Zdroj: Volkswagen
Od čtvrté generace v roce 1990 se už přešlo na koncepci "vše vpředu"
Zdroj: Volkswagen
Luxusní verze páté generace si dodnes drží solidní cenu
Zdroj: Volkswagen
Verze Californie je nejoblíbenější kempingový vůz světa
Zdroj: Volkswagen
Zdroj: Volkswagen
Interiér už je plně digitální
Zdroj: Volkswagen
Všechny generace pěkně pohromadě
Zdroj: Volkswagen
A koncept budoucího elektrického Bulli
Zdroj: Volkswagen
Tuning některých vlastníků je skutečně velmi neotřelý
Zdroj: Radek Pecák
Volkswagen Transporter je legendou už 70 let
Zdroj: Volkswagen