Popis

Řez modelem Favorit - lidé z VW ho dobře znali ještě před koupí automobilky v Mladé Boleslavi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Tak vypadala v roce 1990 výroba vozu Škoda Favorit

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Práce na vývoji Felicie začaly již v roce 1991

Zdroj: Škoda Auto

Tato verze se nakonec nerealizovala

Popis

Tato verze se nakonec nerealizovala

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Palubní deska také vypadala lépe

Zdroj: Škoda Auto

Popis

V takové podobě nakonec Felicie sjížděly z výrobní linky

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Dealeři Škody začínali ve skromných podmínkách

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Okamžik podpisu smlouvy

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Návštěva prezidenta SRN Weizäckera ve Škodě v říjnu 1991

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Škoda je součástí obří evropské automobilky

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Ne všechny projekty se nakonec realizovaly. Například druhá generace Škody Roomster

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Zde všude se vozy Škoda vyrábějí

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Takto vypadala modelová řada vloni

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Takto dnes vypadá jedna z výrobních hal v Mladé Boleslavi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Dodávky vozů se téměř každý rok zvyšovaly

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Spojení Škody a Volkswagenu se oslavovalo i na fasádě jednoho paneláku

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Letos je novinkou kromě Octavie také Enyaq iV

Zdroj: Škoda Auto