Řez modelem Favorit - lidé z VW ho dobře znali ještě před koupí automobilky v Mladé Boleslavi
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Práce na vývoji Felicie začaly již v roce 1991
Zdroj: Škoda Auto
Tato verze se nakonec nerealizovala
Zdroj: Škoda Auto
Palubní deska také vypadala lépe
Zdroj: Škoda Auto
V takové podobě nakonec Felicie sjížděly z výrobní linky
Zdroj: Škoda Auto
Dealeři Škody začínali ve skromných podmínkách
Zdroj: Škoda Auto
Okamžik podpisu smlouvy
Zdroj: Škoda Auto
Návštěva prezidenta SRN Weizäckera ve Škodě v říjnu 1991
Zdroj: Škoda Auto
Škoda je součástí obří evropské automobilky
Zdroj: Škoda Auto
Ne všechny projekty se nakonec realizovaly. Například druhá generace Škody Roomster
Zdroj: Škoda Auto
Zde všude se vozy Škoda vyrábějí
Zdroj: Škoda Auto
Takto vypadala modelová řada vloni
Zdroj: Škoda Auto
Takto dnes vypadá jedna z výrobních hal v Mladé Boleslavi
Zdroj: Škoda Auto
Dodávky vozů se téměř každý rok zvyšovaly
Zdroj: Škoda Auto
Spojení Škody a Volkswagenu se oslavovalo i na fasádě jednoho paneláku
Zdroj: Škoda Auto
Letos je novinkou kromě Octavie také Enyaq iV
Zdroj: Škoda Auto