Popis

Prototyp Tatry 613 z roku 1969 od firmy Vignale

Zdroj: Radek Pecák

Dobové snímky vozů dodaných karosárnou Vignale

Popis

Dobové snímky vozů dodaných karosárnou Vignale

Zdroj: Tatra

Popis

Jeden z prototypů při testech

Zdroj: Tatra

Popis

Vůz si nadále zachoval koncepci "vše vzadu"

Zdroj: Tatra

Popis

Šestiválec neprošel, zůstal osmiválec

Zdroj: Tatra

Popis

Interiér byl poplatný schopnostem socialistických výrobců

Zdroj: Tatra

Popis

Nástupce 603 mohl ale vypadat třeba takto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

včetně verze kombi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Modely s označením X vyvinuli v pobočném závodě v Bratislavě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přehlídkových Tater 613 vzniklo jen pět

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní sedačky mohla krýt plátěná stříška

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejluxusnější verze měly vzadu dvě křesla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Záchranářskou verzi vyvinul Narex

Zdroj: Tatra

Popis

Zde se prezentuje v závodním nasazení

Zdroj: Tatra

Popis

Vznikla i rychlá "sanitka"

Zdroj: Tatra

Popis

Plastové nárazníky vozu na kráse moc nepřidaly

Zdroj: Tatra

Popis

Přestože se to výrobce snažil prezentovat jako přednost

Zdroj: Tatra

Popis

Existovaly i speciální verze

Zdroj: Tatra

Popis

Včetně té pro represivní složky státu

Zdroj: Tatra

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt