Zdroj: Radek Pecák
Dobové snímky vozů dodaných karosárnou Vignale
Zdroj: Tatra
Jeden z prototypů při testech
Zdroj: Tatra
Vůz si nadále zachoval koncepci "vše vzadu"
Zdroj: Tatra
Šestiválec neprošel, zůstal osmiválec
Zdroj: Tatra
Interiér byl poplatný schopnostem socialistických výrobců
Zdroj: Tatra
Nástupce 603 mohl ale vypadat třeba takto
Zdroj: Radek Pecák
včetně verze kombi
Zdroj: Radek Pecák
Modely s označením X vyvinuli v pobočném závodě v Bratislavě
Zdroj: Radek Pecák
Přehlídkových Tater 613 vzniklo jen pět
Zdroj: Radek Pecák
Zadní sedačky mohla krýt plátěná stříška
Zdroj: Radek Pecák
Nejluxusnější verze měly vzadu dvě křesla
Zdroj: Radek Pecák
Záchranářskou verzi vyvinul Narex
Zdroj: Tatra
Zde se prezentuje v závodním nasazení
Zdroj: Tatra
Vznikla i rychlá "sanitka"
Zdroj: Tatra
Zdroj: Tatra
Přestože se to výrobce snažil prezentovat jako přednost
Zdroj: Tatra
Existovaly i speciální verze
Zdroj: Tatra
Včetně té pro represivní složky státu
Zdroj: Tatra