Popis

Produkce Pragy V3S skončila teprve před 30 lety

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto známe Pragu V3S nejvíce

Zdroj: archiv redakce

Popis

V armádě jich stovky slouží dosud

Zdroj: acr.army.cz

Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků

Popis

Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pohled na rám

Zdroj: archiv redakce

Popis

Nápravy byly odolné

Zdroj: archiv redakce

Popis

V kabině bylo jen to nejnutnější

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Popis

Auto bylo schopno zdolat skoro až neuvěřitelný terén

Zdroj: archiv redakce

Popis

Inovace byly jen malé

Zdroj: archiv redakce

Popis

Schéma podvozku

Zdroj: archiv redakce

Popis

Vyráběné verze

Zdroj: archiv redakce

Popis

Sklápěčka sloužila často v lomech

Zdroj: archiv redakce

Popis

Skříňové provedení bylo civilní i vojenské

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto mohla vypadat při práci pojízdná dílna

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takzvaný "hovnocuc" dodělávali v Karose

Zdroj: archiv redakce

Popis

Zde stojí na jedné z výstav

Zdroj: archiv redakce

Popis

Jako model byl velmi oblíbený

Zdroj: archiv redakce

Popis

Jeřáby na podvozku Praga V3S vídáme v akci dosud

Zdroj: archiv redakce

Popis

Také silničáři je občas ještě vytáhnou z garáží

Zdroj: archiv redakce

Popis

Silniční verze měla označení S 5T

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobový prospekt

Zdroj: archiv redakce

Popis

Zde jeden exemplář z Muzea Praga Emila Příhody

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A toto je další - jako čistící vůz

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V areálu bývalé továrny Pragy slouží vyřazená V3S jako umělecký objekt

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt