Popis

Tatra 603

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tatra 603 vzbudila nadšení i u návštěvníků bruselské výstavy Expo 1958

Zdroj: archiv redakce

Předchůdcem byl model Tatraplan

Popis

Předchůdcem byl model Tatraplan

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobový plakát upozorňující na přednosti vozu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Elegantní karosérie mohla být lakována více barvami

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Automobil se většinu svého výrobního cyklu montoval v závodě Příbor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavním rozlišovacím znakem 1. verze jsou tři světlomety pod společným krytem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na kapotě býval nápis Tatra

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a na blatníku pod lištou označení 603

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prospekt dokazuje, že vůz byl šestimístný

Zdroj: Tatra-club.com

Popis

Další propagační materiál zdůrazňující přednosti auta

Zdroj: Tatra-club.com

Popis

2. verze již dostala čtyři světlomety

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Technické uspořádání prozrazuje kresba designéra Václava Krále

Zdroj: archiv redakce

Popis

Detailní pohled na příď

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Z kapoty již zmizel nápis Tatra

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Elegance stále vozu nechyběla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je mezityp

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A toto je upravená Tatra 603-2

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér byl na tehdejší dobu dobře zpracován

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A vzadu se sedělo nadmíru pohodlně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Záď automobilu se v průběhu výroby měnila jen mírně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zůstávalo hrdé označení na zemi původu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další změnou byly gumové části nárazníků

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor také procházel postupnou modernizací

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde je linka na jeho produkci v závodě Příbor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Originální výrobní štítek vozu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Závodní okruhová verze

Zdroj: archiv redakce

Popis

Výfuky vydávaly příšerný řev

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobový snímek ze závodů

Zdroj: archiv redakce

Popis

Na motivy vozu vznikly i některé hračky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt