Tatra 603 vzbudila nadšení i u návštěvníků bruselské výstavy Expo 1958
Zdroj: archiv redakce
Předchůdcem byl model Tatraplan
Zdroj: Radek Pecák
Dobový plakát upozorňující na přednosti vozu
Zdroj: Radek Pecák
Elegantní karosérie mohla být lakována více barvami
Zdroj: Radek Pecák
Automobil se většinu svého výrobního cyklu montoval v závodě Příbor
Zdroj: Radek Pecák
Hlavním rozlišovacím znakem 1. verze jsou tři světlomety pod společným krytem
Zdroj: Radek Pecák
Na kapotě býval nápis Tatra
Zdroj: Radek Pecák
a na blatníku pod lištou označení 603
Zdroj: Radek Pecák
Prospekt dokazuje, že vůz byl šestimístný
Zdroj: Tatra-club.com
Další propagační materiál zdůrazňující přednosti auta
Zdroj: Tatra-club.com
2. verze již dostala čtyři světlomety
Zdroj: Radek Pecák
Technické uspořádání prozrazuje kresba designéra Václava Krále
Zdroj: archiv redakce
Detailní pohled na příď
Zdroj: Radek Pecák
Z kapoty již zmizel nápis Tatra
Zdroj: Radek Pecák
Elegance stále vozu nechyběla
Zdroj: Radek Pecák
A toto je upravená Tatra 603-2
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
A vzadu se sedělo nadmíru pohodlně
Zdroj: Radek Pecák
Záď automobilu se v průběhu výroby měnila jen mírně
Zdroj: Radek Pecák
Zůstávalo hrdé označení na zemi původu
Zdroj: Radek Pecák
Další změnou byly gumové části nárazníků
Zdroj: Radek Pecák
Motor také procházel postupnou modernizací
Zdroj: Radek Pecák
Zde je linka na jeho produkci v závodě Příbor
Zdroj: Radek Pecák
Originální výrobní štítek vozu
Zdroj: Radek Pecák
Závodní okruhová verze
Zdroj: archiv redakce
Výfuky vydávaly příšerný řev
Zdroj: archiv redakce
Dobový snímek ze závodů
Zdroj: archiv redakce
Na motivy vozu vznikly i některé hračky
Zdroj: Radek Pecák