Popis

Továrna RAF během návštěvy arcivévody Leopolda

Zdroj: archiv redakce

Popis

Theodor Liebig s manželkou

Zdroj: archiv redakce

Popis

První automobil na území Československa byl v jeho vlastnictví

Zdroj: archiv redakce

Dnes je ve sbírkách Národního technického muzea

Popis

Dnes je ve sbírkách Národního technického muzea

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Liebigova liberecká vila

Zdroj: archiv redakce

Popis

Znak automobilky RAF

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde se vozy vyráběly

Zdroj: archiv redakce

Popis

Homologační typový list vozu RAF 24/30 z roku 1908

Zdroj: archiv redakce

Popis

Automobil s karosérií typu Phaeton

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto vypadala první strana technického průkazu k vozu RAF v roce 1908

Zdroj: archiv redakce

Popis

Toto je druhá strana

Zdroj: archiv redakce

Popis

Sportovní Phaeton z roku 1914 s karosérií od firmy Petera

Zdroj: archiv redakce

Popis

Pohled do interiéru limuzíny

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobový katalogový list

Zdroj: archiv redakce

Popis

V nabídce byly i nákladní vozy

Zdroj: archiv redakce

Popis

Jeden z dochovaných vozů RAF ze sbírek Národního technického muzea

Zdroj: archiv redakce

Popis

Další vůz, který je k vidění v ČR - z roku 1909 se čtyřválcovým motorem

Zdroj: archiv redakce

Popis

Takto vypadaly autosalony značky na různých místech Evropy

Zdroj: archiv redakce

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt