Čím je Octavia starší, tím si vede lépe. Nejlépe na tom byla ve stáří 10-11 let na 46. pozici.
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Škoda Superb 2. generace byla v kategoriích 6-7 a 8-9 let kolem 50. místa
Zdroj: Škoda Auto
Superby ve stáří čtyř až pěti let se v míře poruch udržely nad průměrem, naopak dvou až tříleté spadly do hlubokého podprůměru
Zdroj: Škoda Auto
Roomstery se mezi škodovkami drží průměrně.
Zdroj: Škoda Auto
Ani Škoda Rapid (hodnocena v kategorií 2-3 a 4-5 let) se nedostala nad průměr
Zdroj: Škoda Auto
Fabia není problematickou ojetinou. Starší exempláře jsou obvykle těsně pod čarou průměru
Zdroj: Škoda Auto
Mladší naopak lehce nad ní
Zdroj: Škoda Auto
Nejmladší exempláře Škody Yeti na tom nejsou úplně nejlépe, šesti až sedmileté vozy jsou ale už docela dost nadprůměrné
Zdroj: Škoda Auto
První generace Hyundai i30 nepatřila určitě k nejméně poruchovým autům. V TÜV reportu je v pásmu hlubokého podprůměru
Zdroj: Hyundai
Kvalita druhé generace se ale zvýšila a jsou v kategoriích 2-3 a 4-5 už jen těsně pod průměrem
Zdroj: Hyundai
SUV Hyundai Tucson je v kategoriích 8-9 a 10-11 let podle TÜV nejproblematičtějším v ČR vyrobeným autem
Zdroj: Hyundai
Hyundai ix 35 však už dosahuje o něco lepších výsledků
Zdroj: Hyundai
Hyundai iX20 je zejména v těch mladších kategoriích nadprůměrně spolehlivé
Zdroj: Hyundai
Malý Peugeot z Kolína se nejprve jmenoval 107. Nejstarší exempláře jsou hodnoceny velmi dobře
Zdroj: Peugeot
Mladší 108 je pak spíše už jen průměrný
Zdroj: Peugeot
O Toyotě Aygo platí v podstatě to samé, co o Peugeotech 107 a 108
Zdroj: Toyota
V kategorii 2-3letých vozů například skončila na podprůměrném 80. místě
Zdroj: Toyota
Citroën C1 v původní verzi patřil k nadprůměrně kvalitním vozům, pak se jeho výsledky zhoršily
Zdroj: Citroën
Ovšem nejmladší prověřované kusy se opět dostaly nad průměr
Zdroj: Citroën