Zdroj: Radek Pecák
Novinkou je paket N-line také pro kombík
Zdroj: Radek Pecák
Odlišná je také zadní část
Zdroj: Radek Pecák
Vůz se snadno pozná díky dvojité koncovce výfuků
Zdroj: Radek Pecák
Na voliči převodovky, případně na páce manuální přeovodovky, i na jiných místech, jsou červené nitě
Zdroj: Radek Pecák
a nechybějí příslušné znáčky N-Line
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá fastback po faceliftu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru jsou větší displeje
Zdroj: Radek Pecák
Baterie hybridního systému je umístěna místo rezervního kola
Zdroj: Radek Pecák
V nabídce zůstává i dieselový čtyřválec
Zdroj: Radek Pecák
Všechny verze modernizovaného modelu již míří za zákazníky
Zdroj: Radek Pecák
Nejprve ale každý vyrobený exemplář absolvuje v areálu továrny zkušební jízdu
Zdroj: Radek Pecák
To, aby zákazník nedostal poškrábaný lak karosérie, zajišťují při výrobě speciální kryty
Zdroj: Radek Pecák
V továrně také stále vyrábějí ultimatimativní kousky i30 N Project c
Zdroj: Radek Pecák
Lifback
Zdroj: Hyundai
Běžné provedení a verze N pěkně vedle sebe
Zdroj: Hyundai