Co se térénu týče, chyběl snad jen šnorchl. Brodivost 760 mm je sice nadprůměrná, ale pod hladinu člověk nevidí, takže bež "sahary" je jakýkoloiv ponor riskem.

Popis

Co se térénu týče, chyběl snad jen šnorchl. Brodivost 760 mm je sice nadprůměrná, ale pod hladinu člověk nevidí, takže bež "sahary" je jakýkoloiv ponor riskem.

Zdroj: Jeep

Popis

LED diodové přední světomety dodává Magneti Marelli. Ve srovnání s generací JK nabízí výrazně lepší svítivost.

Zdroj: Jeep

Popis

Denní světlomety našly své místo na vystouplých předních blatnících

Zdroj: Jeep

Popis

Také zadní lampy jsou LED diodové.

Zdroj: Jeep

Popis

Rubicon je vybaven M/T pneumatikami, díky terým jeho terénní schopnosti skutečně vyniknou. Na silnici jsou samozřejmě hlučnější a vyžadují obezřetnější přístup řidiče.

Zdroj: Jeep

Popis

Nový Wrangler je hodně o stylu. Páka pohonu všech kol vyžaduje pevnější ruku při řazení redukce.

Zdroj: Jeep

Popis

Wrangler je společně s "géčkem" jediným sériovým vozem, který je vybaven trojicí uzamyketalných diferenicálů. V terénu k nezaplacení.

Zdroj: Jeep

Popis

Interiér Wrangleru je překvapivě luxusním. Zde se Jeep hodně vynasnažil a JL se v závislosti na verzi může považovat za luxusně střižený offroad.

Zdroj: Jeep

Popis

Zdroj: Jeep

Popis

Nový Wrangler lze pořídit s elektricky stahovatelnou střechy Sky One-Touch, novým soft topem Zipperless Premium Sunrider a lehčím a snadno snímatelným třídílným hardtopem.

Zdroj: Jeep

Popis

Pětidveřová verze je na silnici daleko stabilnější při silném bočním větru.

Zdroj: Jeep

Popis

Rubicon testovací trať projel s přehledem jen s uzavřeným středem a redukcí. Zbylé dva zámky nebyly zapotřebí.

Zdroj: Jeep

Popis

Rubicon ve dvoudveřovém provedení se do terénu hodí nejvíce. Nájezdový úhel činí 36,4 stupně, zadní nájezdový úhel 30,8 stupňě a přejezdový úhel 25,8 stupně. Světlá výška překračuje 25 cm.

Zdroj: Jeep

Popis

Všechny verze lze během krátké doby odstrojit. Kopletní demontáž zabere méně než 14 minut.

Zdroj: Jeep

Popis

Sahara je více zaměřená na město. V terénu zvládně také hodně, limtem byly pouze silniční pneumatiky.

Zdroj: Jeep

Popis

I přes silniční zaměření jde pořád o pravověrný offroad. Bez ohleda na provedení.

Zdroj: Jeep

Popis

Pokud si zákaznk přeje, lze k Sahaře dokoupit zámek zadní nápravy.

Zdroj: Jeep

Popis

Vrcholem nabídky je exkluzivní paket Overland, který je k dispozici pouze pro Saharu a dodává jí luxusnější vizáž.

Zdroj: Jeep

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt