Galerie: Jon Olsson a jeho hračky.

Jon Olsson a jeho hračky. Volkswagen Passat Variant W8. „Passat W8 s BBS koly a výfukem Feritta. Tohle nebylo mé první auto, ale fotku mé Mazdy B2000 (s úžasnými plameny) jsem nemohl najít!“ Chevrolet Camaro z roku 1971. „Závodní motor se vstřikováním dusíku a 700 koní (515 kW). Po koupení auta jsem ten motor po cestě domů odrovnal. Nakonec jsem ho miloval. Není nic lepšího než starý americký muscle car!“ Subaru WRX STI. „Plánoval jsem ho nechat v původním stavu. To se však nestalo a celé auto jsem upravil. První den jsem měl opět problémy s motorem, ale nakonec jsme si spolu užili plno zábavy a jízdy bokem na horách!“ Závodní BMW řady 3 E30. „Nebylo zrovna nejdražším nebo nejhezčím autem, které jsem vlastnil, ale na trati s ním byla zábava!“ BMW M3 E46 CSL. „Dodnes jedno z mých oblíbených aut. V tomhle autě jsem miloval každý okruhový den. Na okruhu Gotland Ring jsem s ním v létě odjezdil 3000 kol. Opravdu mě vtáhlo mezi auta a závodění!“ BMW M3 E36 GTR. „Moje první auto s širokým bodykitem. Na rovinkách nebylo nejrychlejší, ale na druhou stranu bylo úžasné v zatáčkách!“ Porsche 911 (996) Turbo. „Auto jsem koupil v Německu a jel s ním do Monaka. Odletěl jsem do států na 2 měsíce, vyhrál mnoho soutěží, přiletěl zpátky a vyměnil ho za žluté Gallardo. Nakonec jsem ho tedy řídil pouhý den, haha!“ Ultima GTR. „Když jsem začal často navštěvovat okruhové dny, chtěl jsem to nejrychlejší auto. Poté, co jsem si ji vyzkoušel na Gotland Ringu, šel jsem do Ultimy GTR.“ Lamborghini Gallardo. „Vůbec první zimní transportér s maskováním! Nápad se střešním boxem začal jako vtip. Vtípek, který se nakonec skvěle vydařil!“ Lamborghini Murciélago LP640. „LP640 v celočerném lakování a se střešním boxem. Přední nárazník jsem naboural hned první den za volantem při cestě ze Stockholmu do Trysil. Brečel jsem tři týdny v kuse!“ Ultima GTR. „Ultima podstoupila menší přestavbu, jelikož jsem chtěl trochu jiný a vlastní design. Bylo to blízko k mojí myšlence, ale ne úplně!“ Ultima GTR. „Zde dostala Ultima další úpravy společně s novými koly, závodním vzduchovým zvedákem atd. Fungovala skvěle, až na ta otravná kola se středovou maticí!“ Lamborghini Murciélago LP670 SV. „Možná to nejšílenější auto, které jsem kdy vlastnil. Sériové SV jsem viděl poprvé naživo v Cannes a málem se mi z něj zatočila hlava. Kdo by to řekl, SV jsem vlastnil už další rok!“ Lamborghini Murciélago LP670 SV. „Možná to nejšílenější auto, které jsem kdy vlastnil. Sériové SV jsem viděl poprvé naživo v Cannes a málem se mi z něj zatočila hlava. Kdo by to řekl, SV jsem vlastnil už další rok!“ Ultima GTR. „S Ultimou GTR jsem nejezdil zrovna často, ale design jsem jí měnil vícekrát, než si sám pamatuju! Tohle byl vzhled Rebellion R1K. S touhle karoserií jsem najel asi 200 metrů, jelikož to auto snad nikdy pořádně nefungovalo.“ Nissan GT-R. „Nissan byl určitě jedním z nejlepších aut, které jsem měl. Během jedné zimy jsem s ním najezdil 50 tisíc kilometrů včetně Gumballu 3000 z Londýna do Istanbulu.“ Nissan GT-R. „Nissan byl určitě jedním z nejlepších aut, které jsem měl. Během jedné zimy jsem s ním najezdil 50 tisíc kilometrů včetně Gumballu 3000 z Londýna do Istanbulu.“ Lamborghini Gallardo. „Tohle Gallardo bylo stále tím prvním se střešním boxem. Opravdu jsem ho využíval celou zimu při jízdě mezi lyžařskými resorty. Dostalo body kit DMC a nový zakázkový střešní box. Najezděno 40 tisíc kilometrů během jedné zimy!“ Audi R8. „Karbonové R8 s výkonem 800 koní (588 kW). Zakázkový karbonový bodykit a kompresor Stasis. Úžasné auto, se kterým jsem jel Gumball v roce 2012.“ Audi Q7. „Moje první velké auto. V tomto třílitrovém dieselu jsem zbožňoval každou minutu. Nemusel jsem tankovat každé dvě hodiny a mohl do něj nacpat cokoliv! Původní stav kromě sníženého podvozku a 22palcových kol.“ Audi R8 Camo. „Úplně poslední design na této R8 s nějakým tím maskováním. Než jsem ji prodal, byla s ní pořádná zábava na sněhu!“ Audi R8 Camo. „Úplně poslední design na této R8 s nějakým tím maskováním. Než jsem ji prodal, byla s ní pořádná zábava na sněhu!“ Rebellion R1K. „Poslední verze Rebellionu, nebo-li Ultimy GTR. Poté, co na něm zapracovala dílna Caresto, fungoval bezchybně a projel jsem s ním hned dva Gumbally! Už mu schází pouze klimatizace, jinak je super!“ Rebellion R1K. „Poslední verze Rebellionu, nebo-li Ultimy GTR. Poté, co na něm zapracovala dílna Caresto, fungoval bezchybně a projel jsem s ním hned dva Gumbally! Už mu schází pouze klimatizace, jinak je super!“ Audi RS6 DTM. „Tohle bylo bezpochyby to nejlepší auto, které jsem vlastnil. Bylo prostorné, mělo výkon a celkově se jednalo o úžasný stroj. Celkem lituji, že jsem ho prodal. Novému majiteli potom shořelo.“ Audi RS6 DTM. „Tohle bylo bezpochyby to nejlepší auto, které jsem vlastnil. Bylo prostorné, mělo výkon a celkově se jednalo o úžasný stroj. Celkem lituji, že jsem ho prodal. Novému majiteli potom shořelo.“ Lamborgini Murciélago LP640. „Trvalo skoro tři roky ho postavit, ale nyní je celkově upraveno. Přestože to není nové auto, má úžasný šarm. Lamba s V12 jsou vždycky drsná!“ Lamborghini Huracán. „Musím říct, že Lambo s tímhle modelem opravdu pokročilo. Možná jde o nejlepší sériové auto pro jízdu na dálnici, které jsem kdy vyzkoušel. Což není dobré pro můj řidičák…“ Lamborghini Huracán. „Musím říct, že Lambo s tímhle modelem opravdu pokročilo. Možná jde o nejlepší sériové auto pro jízdu na dálnici, které jsem kdy vyzkoušel. Což není dobré pro můj řidičák…“ Rolls-Royce Wraith. „Tohle je ‚George The Rolls'. Pod kapotou má upravený motor na 810 koní (596 kW) od Absolute Motors. Má 24palcová kola, magnetickou zahrádku a samozřejmě by nebyl kompletní bez pořádně laděného výfukového systému.“ Rolls-Royce Wraith. „Tohle je ‚George The Rolls'. Pod kapotou má upravený motor na 810 koní (596 kW) od Absolute Motors. Má 24palcová kola, magnetickou zahrádku a samozřejmě by nebyl kompletní bez pořádně laděného výfukového systému.“