Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Volkswagen Passat Variant W8. „Passat W8 s BBS koly a výfukem Feritta. Tohle nebylo mé první auto, ale fotku mé Mazdy B2000 (s úžasnými plameny) jsem nemohl najít!“
Zdroj: jon-olsson.com
Chevrolet Camaro z roku 1971. „Závodní motor se vstřikováním dusíku a 700 koní (515 kW). Po koupení auta jsem ten motor po cestě domů odrovnal. Nakonec jsem ho miloval. Není nic lepšího než starý americký muscle car!“
Zdroj: jon-olsson.com
Subaru WRX STI. „Plánoval jsem ho nechat v původním stavu. To se však nestalo a celé auto jsem upravil. První den jsem měl opět problémy s motorem, ale nakonec jsme si spolu užili plno zábavy a jízdy bokem na horách!“
Zdroj: jon-olsson.com
Závodní BMW řady 3 E30. „Nebylo zrovna nejdražším nebo nejhezčím autem, které jsem vlastnil, ale na trati s ním byla zábava!“
Zdroj: jon-olsson.com
BMW M3 E46 CSL. „Dodnes jedno z mých oblíbených aut. V tomhle autě jsem miloval každý okruhový den. Na okruhu Gotland Ring jsem s ním v létě odjezdil 3000 kol. Opravdu mě vtáhlo mezi auta a závodění!“
Zdroj: jon-olsson.com
BMW M3 E36 GTR. „Moje první auto s širokým bodykitem. Na rovinkách nebylo nejrychlejší, ale na druhou stranu bylo úžasné v zatáčkách!“
Zdroj: jon-olsson.com
Porsche 911 (996) Turbo. „Auto jsem koupil v Německu a jel s ním do Monaka. Odletěl jsem do států na 2 měsíce, vyhrál mnoho soutěží, přiletěl zpátky a vyměnil ho za žluté Gallardo. Nakonec jsem ho tedy řídil pouhý den, haha!“
Zdroj: jon-olsson.com
Ultima GTR. „Když jsem začal často navštěvovat okruhové dny, chtěl jsem to nejrychlejší auto. Poté, co jsem si ji vyzkoušel na Gotland Ringu, šel jsem do Ultimy GTR.“
Zdroj: jon-olsson.com
Lamborghini Gallardo. „Vůbec první zimní transportér s maskováním! Nápad se střešním boxem začal jako vtip. Vtípek, který se nakonec skvěle vydařil!“
Zdroj: jon-olsson.com
Lamborghini Murciélago LP640. „LP640 v celočerném lakování a se střešním boxem. Přední nárazník jsem naboural hned první den za volantem při cestě ze Stockholmu do Trysil. Brečel jsem tři týdny v kuse!“
Zdroj: jon-olsson.com
Ultima GTR. „Ultima podstoupila menší přestavbu, jelikož jsem chtěl trochu jiný a vlastní design. Bylo to blízko k mojí myšlence, ale ne úplně!“
Zdroj: jjizzle-wordpress.com
Ultima GTR. „Zde dostala Ultima další úpravy společně s novými koly, závodním vzduchovým zvedákem atd. Fungovala skvěle, až na ta otravná kola se středovou maticí!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Lamborghini Murciélago LP670 SV. „Možná to nejšílenější auto, které jsem kdy vlastnil. Sériové SV jsem viděl poprvé naživo v Cannes a málem se mi z něj zatočila hlava. Kdo by to řekl, SV jsem vlastnil už další rok!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Lamborghini Murciélago LP670 SV. „Možná to nejšílenější auto, které jsem kdy vlastnil. Sériové SV jsem viděl poprvé naživo v Cannes a málem se mi z něj zatočila hlava. Kdo by to řekl, SV jsem vlastnil už další rok!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Ultima GTR. „S Ultimou GTR jsem nejezdil zrovna často, ale design jsem jí měnil vícekrát, než si sám pamatuju! Tohle byl vzhled Rebellion R1K. S touhle karoserií jsem najel asi 200 metrů, jelikož to auto snad nikdy pořádně nefungovalo.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Nissan GT-R. „Nissan byl určitě jedním z nejlepších aut, které jsem měl. Během jedné zimy jsem s ním najezdil 50 tisíc kilometrů včetně Gumballu 3000 z Londýna do Istanbulu.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Nissan GT-R. „Nissan byl určitě jedním z nejlepších aut, které jsem měl. Během jedné zimy jsem s ním najezdil 50 tisíc kilometrů včetně Gumballu 3000 z Londýna do Istanbulu.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Lamborghini Gallardo. „Tohle Gallardo bylo stále tím prvním se střešním boxem. Opravdu jsem ho využíval celou zimu při jízdě mezi lyžařskými resorty. Dostalo body kit DMC a nový zakázkový střešní box. Najezděno 40 tisíc kilometrů během jedné zimy!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Audi R8. „Karbonové R8 s výkonem 800 koní (588 kW). Zakázkový karbonový bodykit a kompresor Stasis. Úžasné auto, se kterým jsem jel Gumball v roce 2012.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Audi Q7. „Moje první velké auto. V tomto třílitrovém dieselu jsem zbožňoval každou minutu. Nemusel jsem tankovat každé dvě hodiny a mohl do něj nacpat cokoliv! Původní stav kromě sníženého podvozku a 22palcových kol.“
Zdroj: jon-olsson.com
Audi R8 Camo. „Úplně poslední design na této R8 s nějakým tím maskováním. Než jsem ji prodal, byla s ní pořádná zábava na sněhu!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Audi R8 Camo. „Úplně poslední design na této R8 s nějakým tím maskováním. Než jsem ji prodal, byla s ní pořádná zábava na sněhu!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Rebellion R1K. „Poslední verze Rebellionu, nebo-li Ultimy GTR. Poté, co na něm zapracovala dílna Caresto, fungoval bezchybně a projel jsem s ním hned dva Gumbally! Už mu schází pouze klimatizace, jinak je super!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Rebellion R1K. „Poslední verze Rebellionu, nebo-li Ultimy GTR. Poté, co na něm zapracovala dílna Caresto, fungoval bezchybně a projel jsem s ním hned dva Gumbally! Už mu schází pouze klimatizace, jinak je super!“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Audi RS6 DTM. „Tohle bylo bezpochyby to nejlepší auto, které jsem vlastnil. Bylo prostorné, mělo výkon a celkově se jednalo o úžasný stroj. Celkem lituji, že jsem ho prodal. Novému majiteli potom shořelo.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Audi RS6 DTM. „Tohle bylo bezpochyby to nejlepší auto, které jsem vlastnil. Bylo prostorné, mělo výkon a celkově se jednalo o úžasný stroj. Celkem lituji, že jsem ho prodal. Novému majiteli potom shořelo.“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Lamborgini Murciélago LP640. „Trvalo skoro tři roky ho postavit, ale nyní je celkově upraveno. Přestože to není nové auto, má úžasný šarm. Lamba s V12 jsou vždycky drsná!“
Zdroj: jon-olsson.com
Lamborghini Huracán. „Musím říct, že Lambo s tímhle modelem opravdu pokročilo. Možná jde o nejlepší sériové auto pro jízdu na dálnici, které jsem kdy vyzkoušel. Což není dobré pro můj řidičák…“
Zdroj: jon-olsson.com
Lamborghini Huracán. „Musím říct, že Lambo s tímhle modelem opravdu pokročilo. Možná jde o nejlepší sériové auto pro jízdu na dálnici, které jsem kdy vyzkoušel. Což není dobré pro můj řidičák…“
Zdroj: Oskar Bakke/jon-olsson.com
Rolls-Royce Wraith. „Tohle je ‚George The Rolls'. Pod kapotou má upravený motor na 810 koní (596 kW) od Absolute Motors. Má 24palcová kola, magnetickou zahrádku a samozřejmě by nebyl kompletní bez pořádně laděného výfukového systému.“
Zdroj: jon-olsson.com
Rolls-Royce Wraith. „Tohle je ‚George The Rolls'. Pod kapotou má upravený motor na 810 koní (596 kW) od Absolute Motors. Má 24palcová kola, magnetickou zahrádku a samozřejmě by nebyl kompletní bez pořádně laděného výfukového systému.“
Zdroj: jon-olsson.com