Tatra 613-K měla veřejnou premiéru před 35 lety
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Další se nachází v depozitáři Národního technického muzea Praha
Zdroj: Radek Pecák
Konstrukčně vůz vycházel z prodloužené verze 613 Special
Zdroj: archiv redakce
Dobový snímek z jedné přehlídky
Zdroj: archiv redakce
Pod zadní kapotou byl osmiválec spojený s automatickou převodovkou
Zdroj: archiv redakce
Barva byla vždy černá, takže černobílý snímek nevadí
Zdroj: archiv redakce
Fakticky se nejednalo o kabriolet, nýbrž o landaulet
Zdroj: archiv redakce
Na rámu střechy byl držák pro stojící funkcionáře
Zdroj: archiv redakce
názorně je jeho využití vidět na snímku s mladými ženami
Zdroj: archiv redakce
Posledním kabrioletem před 613-K byl model karosáře Sodomky určený jako dar pro Stalina
Zdroj: Radek Pecák
Vůz vycházel z Tatry 600 - Tatraplán
Zdroj: Radek Pecák
Dalším speciálem z 80. let byla pancéřovaná Tatra 513
Zdroj: Radek Pecák
Vůbec poslední osobní sériově vyráběnou Tatrou byl model 700
Zdroj: Radek Pecák