Tatra 613-K měla veřejnou premiéru před 35 lety

Popis

Tatra 613-K měla veřejnou premiéru před 35 lety

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden z exemplářů má ve svých sbírkách Technické muzeum v Kopřivnici

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další se nachází v depozitáři Národního technického muzea Praha

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Konstrukčně vůz vycházel z prodloužené verze 613 Special

Zdroj: archiv redakce

Popis

Dobový snímek z jedné přehlídky

Zdroj: archiv redakce

Popis

Pod zadní kapotou byl osmiválec spojený s automatickou převodovkou

Zdroj: archiv redakce

Popis

Barva byla vždy černá, takže černobílý snímek nevadí

Zdroj: archiv redakce

Popis

Fakticky se nejednalo o kabriolet, nýbrž o landaulet

Zdroj: archiv redakce

Popis

Na rámu střechy byl držák pro stojící funkcionáře

Zdroj: archiv redakce

Popis

názorně je jeho využití vidět na snímku s mladými ženami

Zdroj: archiv redakce

Popis

Posledním kabrioletem před 613-K byl model karosáře Sodomky určený jako dar pro Stalina

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz vycházel z Tatry 600 - Tatraplán

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dalším speciálem z 80. let byla pancéřovaná Tatra 513

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůbec poslední osobní sériově vyráběnou Tatrou byl model 700

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt