Popis

Zdroj: archiv

Popis

Hliníkové Audi A2 bylo na svou dobu mimořádě pokrokovým vozem. To platí i o jeho designu, který ovšem zákazníci úplně nepřijali.

Zdroj: Audi

Popis

Za 700 tisíc Kč to ale byla hodně drahá sranda.

Zdroj: Audi

Popis

Donckerwolke se podepsal také pod kombi verzi první generace A4.

Zdroj: Audi

Popis

Dodnes Audi A4 Avant Mk.I patří mezi poheledná auta. Jakoby ani nestárlo.

Zdroj: Audi

Popis

Belgičan pro Audi navrhoval také závodní speciáy.

Zdroj: Audi

Popis

Těžko uvěřit, že jde o téměř 20 let starý design.

Zdroj: Audi

Popis

Poslední štací pro Donckerwolka v koncernu Volkswagen bylo Bentley.

Zdroj: Bentley

Popis

Stejně jako Miura Concept, i tohle auto se mělo vyrábět...

Zdroj: Bentley

Popis

Flying Spur se nesl už ve znamení designu, kterým se chlubil Continental GT.

Zdroj: Bentley

Popis

Donckerwolke umně narouboval kufr na design Continentau GT, což je velmi často hodně problematická záležitost.

Zdroj: Bentley

Popis

Šestilitorvé Diablo bylo prvním počinem talentovaného Belgičana u Lamborghini.

Zdroj: Lamborghini

Popis

Gallardo v podstatě zachránilo značku Lamborghini, protože se jednalo o první opravdu "masově" prodávaná Lambo.

Zdroj: Lamborghini

Popis

Gallardu se ihned po představení začalo říkat "baby Lambo".

Zdroj: Lamborghini

Popis

Koncept novodobé Miury Donckerwolke navrhl společně s šéfdesignérem Seatu.

Zdroj: Lamborghini

Popis

Odkaz na origináln model je patrný ze všech úhlů. Mistrovské dílo.

Zdroj: Lamborghini

Popis

Murcielago bylo prvním modelem Lamobrghini, které kompletně řídil Luc Donckerwolke.

Zdroj: Lamborghini

Popis

Donckerwolke zachoval řadu pro Lamborghini typických designových fines.

Zdroj: Lamborghini

Popis

IBE Concept byl předzvěstí designového směru, který je patrný u posledního Leonu. Názorná ukázka toho, jak dlouho trvá, než se některý z designů aplikuje na sériový automobil.

Zdroj: Seat

Popis

Seat IBE Concept.

Zdroj: Seat

Popis

Předchozí generace Ibizy je jedním z nejznámnějších Donckerwolkeho designů.

Zdroj: Seat

Popis

Tenhle design he svěží ještě dnes.

Zdroj: Seat

Popis

Tribu z roku 2007 jako první naznačil SUV směr španěslkého Seatu.

Zdroj: Seat

Popis

Technici Seatu postavili koncept na základech VW Tiguan.

Zdroj: Seat

Popis

První generace Fabie byla druhým výtvorem Donckerwolkeho pro Škodu.

Zdroj: Škoda

Popis

Pokud si vzpomínáte, ve své době šlo o velmi elegantní hatchback.

Zdroj: Škoda

Popis

První generace Octavie z roku 1996 byla odrazovým můstkem Donckerwolkeho do světa velkých automobilových designérů.

Zdroj: Škoda

Popis

Proporčně se mu návrh vydařil. Ani po dvaceti letech Octavia Mk. I nevypadá vůbec zle.

Zdroj: Škoda