Zdroj: archiv
Zdroj: Audi
Za 700 tisíc Kč to ale byla hodně drahá sranda.
Zdroj: Audi
Donckerwolke se podepsal také pod kombi verzi první generace A4.
Zdroj: Audi
Dodnes Audi A4 Avant Mk.I patří mezi poheledná auta. Jakoby ani nestárlo.
Zdroj: Audi
Belgičan pro Audi navrhoval také závodní speciáy.
Zdroj: Audi
Těžko uvěřit, že jde o téměř 20 let starý design.
Zdroj: Audi
Poslední štací pro Donckerwolka v koncernu Volkswagen bylo Bentley.
Zdroj: Bentley
Stejně jako Miura Concept, i tohle auto se mělo vyrábět...
Zdroj: Bentley
Flying Spur se nesl už ve znamení designu, kterým se chlubil Continental GT.
Zdroj: Bentley
Donckerwolke umně narouboval kufr na design Continentau GT, což je velmi často hodně problematická záležitost.
Zdroj: Bentley
Šestilitorvé Diablo bylo prvním počinem talentovaného Belgičana u Lamborghini.
Zdroj: Lamborghini
Gallardo v podstatě zachránilo značku Lamborghini, protože se jednalo o první opravdu "masově" prodávaná Lambo.
Zdroj: Lamborghini
Gallardu se ihned po představení začalo říkat "baby Lambo".
Zdroj: Lamborghini
Koncept novodobé Miury Donckerwolke navrhl společně s šéfdesignérem Seatu.
Zdroj: Lamborghini
Odkaz na origináln model je patrný ze všech úhlů. Mistrovské dílo.
Zdroj: Lamborghini
Murcielago bylo prvním modelem Lamobrghini, které kompletně řídil Luc Donckerwolke.
Zdroj: Lamborghini
Donckerwolke zachoval řadu pro Lamborghini typických designových fines.
Zdroj: Lamborghini
IBE Concept byl předzvěstí designového směru, který je patrný u posledního Leonu. Názorná ukázka toho, jak dlouho trvá, než se některý z designů aplikuje na sériový automobil.
Zdroj: Seat
Seat IBE Concept.
Zdroj: Seat
Předchozí generace Ibizy je jedním z nejznámnějších Donckerwolkeho designů.
Zdroj: Seat
Tenhle design he svěží ještě dnes.
Zdroj: Seat
Tribu z roku 2007 jako první naznačil SUV směr španěslkého Seatu.
Zdroj: Seat
Technici Seatu postavili koncept na základech VW Tiguan.
Zdroj: Seat
První generace Fabie byla druhým výtvorem Donckerwolkeho pro Škodu.
Zdroj: Škoda
Pokud si vzpomínáte, ve své době šlo o velmi elegantní hatchback.
Zdroj: Škoda
První generace Octavie z roku 1996 byla odrazovým můstkem Donckerwolkeho do světa velkých automobilových designérů.
Zdroj: Škoda
Proporčně se mu návrh vydařil. Ani po dvaceti letech Octavia Mk. I nevypadá vůbec zle.
Zdroj: Škoda