Firma JAC Jaroslava Cvacha z Horažďovic nabízela nejlevnější typ motocyklu v kubatuře 500.
Zdroj: Radek Pecák
První byla Slavia mladoboleslavské firmy Laurin a Klement
Zdroj: Škoda-Auto
Hned na počátku 20. století se ale objevila konkurence. Třeba Jelínek
Zdroj: Radek Pecák
či Walter
Zdroj: Radek Pecák
ve dvacátých letech už vznikaly i první skútry. Toto je ČAS
Zdroj: Radek Pecák
Pražská firma Motor Company dělala ve dvacátých letech nejdražší československé motocykly
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Firma Šikýř-Rott nabízela robustní stroje pro špatné cesty
Zdroj: Radek Pecák
O motocyklech Böhmerwald-Čechie už toho bylo napsáno hodně
Zdroj: Radek Pecák
Motocykl BD 500 (později Praga BD) byl technicky jedním z nejpokrokovějších
Zdroj: Radek Pecák
Značka Premier sídlila v Chebu a ve třicátých letech to byl vrchol tuzemského motocyklového průmyslu
Zdroj: Radek Pecák
Předčila i předválečné typy Jawa 500 OHV
Zdroj: Radek Pecák
Firma Autfit se specializovala na motory 250 cm3. Její stroje nesly označení Ogar
Zdroj: Radek Pecák
V Chebu sídlila i značka Eska, která ale byla lepší ve výrobě jízdních ko
Zdroj: Radek Pecák